Nail Polish Review - Miss Selene (#213)

7/11/2015 08:56:00 odp.



Tenhle článek mám v plánu napsat už víc jak týden a konečně je tady. Snažím se, aby tady byly články nejrůznějších druhů a každý si tady tak mohl něco najít. Dneska se podíváme na recenzi laku, který jsem před týdnem použila. A ano, od té doby píšu ten článek. Hned na začátku se omluvím za fotky, protože můj foťák prostě v té době odmítal zaostřit, teď už se trochu vzpamatoval, tak snad příští fotky budou lepší. Tak se jdeme podívat, o jakém laku se dneska budeme bavit.


Nevšímejte si toho, že mám na prsteníčku mnohonásobně kratší nehet, než ty ostatní. Zatrhla jsem si ho a nechtěla jsem zkracovat ty ostatní, takže čekám, až mi doroste. Teď už to vypadá lépe, než tady na těch fotkách. Teď už ale k laku. Jedná se o lak značky Miss Selene. Je velmi pravděpodobné, že vám tato značka moc neřekne. Je to značka, která spadá pod značku Golden Rose a měla by pocházet z Polska. Já těchto laků mám doma spoustu. Mají sice jenom 5ml, ale tím, že jich mám hodně mi to vyhovuje, aspoň nevyschnou. Navíc stojí jenom 20 Kč, takže je to úplně ideální. Já je kupuju v Tetě, ale už jich tam moc nemají, tak nevím, jestli jim nechodí nové zboží, nebo jestli se už neprodávají. Zkuste se podívat, možná je tam ještě budou mít.



Já jsem na použila odstín 213, což je takové trochu neónová oranžová, na léto ideální. Některé odstíny velmi hezky kryjí už v první vrstvě, bohužel tento na tom není moc dobře ani při třetí, ale přežít se to dá. Od toho se odvíjí taky schnutí. Lak schne dlouho a i když už vypadá, že je suchý, tak se vám do toho všechno může otlačit a nebo stačí někde ťuknout a máte tam rýhu. V tomhle ohledu tento lak není příliš ideální.


Když ale úspěšně přejdete fázi lakování a schnutí (což se mě moc nepovedlo, jelikož jsem to lakovala na rychlo a neměla sjem čas enchat ten lak pořádne zaschnout. Vyfocena je moje levá ruka, která se mi logicky jako pravačce povedla lépe a navíc měla o trochu víc času zaschnout. Plus s ní tolik nepracuju, jako s tou pravou) tak máte v podstatě vyhráno. Lak totiž velmi hezky drží. S jinýmy laky mám zkušenosti, že čím více je vrstev, tím více se drolí a odlupujou, což tenhle nedělá. Ačkoliv jsem každý den vařila, myla nádobí a vykonávala další domácí práce, tak až na nedokonalosti způsobené při shcnutí, za které si můžu sama na něm nebylo vidět žádné odloupnutí. I čtvrtý den vypadal docela obstojně a z dálky nešlo vůbec nic poznat. Já ho na nehtech ještě pořád mám, protože jsem zatím neměla čas ho odlakovat a přelakovat a musím říct, že po více jak týdnu vypadá lépe, než některé jiné laky po pár dnech. Ale to krytí je bohužel dost bídné, asi by to chtělo čtvrtou vrstvu.



Jak už jsem zmínila, lak je docela malinký, pouze 5ml. Ale zase to vykompenzuje cenou, která je 20 Kč. Lak je poměrně hodně tekutý a štěteček je docela malinký, ale to se dá očekávat, když i lahvička je malá. Každopádně se s ním manipuluje dobře, jen to chce více tahů k pokrytí celého nehtu. A jaké jsou tedy plusy a minusy tohoto laku?

+ cena
+ výdrž

+- manipulace se štětečkem

- krytí

Jediním záporem je tedy krytí ,ale za takovou cenu člověk nemůže čekat nějaký zázrak. Navíc jiné odstíny kryjí hodně dobře, takže to je dost individuální. Někdo by mohl mít problém s tím štětečkem, takže jsem ho dala jako neutrální. Já osobně ho můžu doporučit, ale nepoužívejte ho, pokud někam spěcháte a nemáte čas nechat ho pořádně zaschnout. Čili udělajte pravý opak toho, co jsem udělala já :D.

Máte někdo doma laky značky Miss Selene? Jak jste s nimi spokojení? A nebo už někdo vyzkoušel tento konkrétní odstín? Dejte mi vědět do komentářů.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts