Rimmel Matte BB Cream Review

7/18/2015 04:25:00 odp.


Po pár dnech se opět hlásím s novým článkem a zase to bude recenze, tentokrát ovšem jiného produktu. V jednom New In článku jsem slibovala, že napíšu recenzi na BB Cream značky Rimmel, takže tady je. Některé fotky (čti většina fotek) jsou nekvalitní, protože jsou foceny mobilem (ano, foťák nechce stále spolupracovat), ale věřte mi, že jsem strávila spoustu času nad Photoshopem, kde jsem ty fotky upravovala, aby tam bylo aspoň něco vidět. Teď už se ale podíváme na samotnou recenzi.


BB Cream jsem sháněla nějakou dobu, ale nikdy jsem si v drogerii žádný nevybrala. Já sice make-up používám minimálně, ale stejně když jdu na nějakou větší akci, tak ho raději použiju, na léto jsem tudíž chtěla něco lehčího, což právě BB Cream sliboval. Jednou v drogerii měli akci na produkty řady Matte od Rimmelu, takže jsem se rozhodla, že jejich BB Cream vyzkouším. Tehdy mě vyšel na nějakých 129 Kč, pokud si dobře pamatuju. Normálně by měl stát 159 Kč, což až taková sleva není, ale aspoň něco. Navíc mě zaujal samotný obal, fialovou mám moc ráda a celé balení vypadá moc pěkně. Jak ovšem můžete vidět na fotce, nyní už tak hezky nevypadá, protože je celé upatlaé. To ovšem není chyba moje, ale BB Cream protože z nějakého neznámého důvodu prostě vytéká a já ho musím mít dnem vzhůru, aby to nevyteklo všechno.


Než se ale podíváme na moje dojmy, ukážu vám, co všechno BB Cream slibuje (oficiální stránky Rimmel).
  • pečující balzám, který spojil síly make-upu a krému
  • produkt se sílou 9v1
  • velmi lehké a svěží složení s rovnoměrným pokrytím, které zakryje různé nedokonalosti
  • pleť je hydratovaná a chráněná, D19 SPF 25
  • zmatňuje
  • kontroluje přílišný lesk po celý den
Tak a teď tedy moje zkušenost. Když jsem ho poprvé vyzkušela, úplně jsem se zhrozila. BB Cream totiž spíš vypadal jako maska, navíc na mě byl příšerně tmavý, ačkolv mám nejsvětlejší odstín (001 Light Matte). Tehdy sjem navíc zjistila, že při postavení neskutečně vytéká z tubičky, takže ho při uskladnění musím převrátit. BB Cream je dost tekutý (asi proto vytéká), ale na druhou stranu se dobře roztírá.


Má podtón do oranžova (jak jde vidět na fotce), což mojí pleti úplně nevyhovuje. Po první fiasku jsem si myslela, že skončí na dně šuplíku, ale dala jsem mu ještě jednu šanci. Tentorkát jsem nanesla opravdu velmi malé množství a důkladně rozestřela. Výsledek? Mnohokrát lepší. BB Cream je najednou lehčí, nepůsobí jako maska a teď přes léto jsem malinko chytla barvu, takže ani ten odstín už tolik nebije, protože já mám stejně obličej o malinko tmavší, než zbytek těla. Krytí je sice malé, takže pokud máte nějaké větší nedokonalosti ,rozhodně je to nezamaskuje. Já mám spíš jenom pár červených flíčků, se kterýma si poradí.


Že by nějak extrémně zmatňoval se říct nedá. Musí mho přepudrovat a to ani moc mastnou pleť nemám. Takže pokud máte nějak hodně mastnou pleť, asi pro vás nebude ideální společník. Stejně tak majitelky suché pleti ho asi neocení. Já většino usuchou pleť mám, akorát přes léto se troch uvíc amstí, takže je spíš taková smíšená a BB Cream ji vyhovuje. Když jsem ho ale zkoušela poprvé, dost zvýrazňoval suchá místa. Takže určitě není pro každého.


Pokusila jsem se ho vyfotit rozmazaný na mojí ruce, ale moc vidět to není. Proto tam je ta velká červená elipsa, aby vám pomohla určit, kde hledat. Když se dobře podíváte, tak to přece jenom troch uvidět je, mám tam takové oranžovější místo.


A jaký je tedy můj verdikt? Koupě už sice nelituju tolik, jako na začátku a používá mho pokaždé, když mám pocit, že potřebuju něco zakrýt, ale příště bych asi sáhla po krému jiné značky. Jak už jsem psala výše, nebude vhodný pro majitelky hodně amstné nebo naopak suché pleti, chce to prostě takový střed. Ale pokud orpavdu hledáte něco lehkého a levného na denní líčení, tak vám ho doporučit můžu.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts