New In: August 2015

9/03/2015 04:10:00 odp.


Máme za sebou další měsíc, pro některé to byl poslední prázdninový a teď už musí zasednout zpět do školních lavic. Proto jsem si pro vás dneska připravila první ze "srpnových" článků, který se zaměřuje na moje přírustky v kosmetice, oblečení atd. Mám teď rozdělaných pár článků, takže se určitě máte na co těšit (teda za předpokladu, že se dostanu přes meditativní fázi procesu a podaří se mi je dokončit). Slibovala jsem, že v srpnu budu méně utrácet. Jestli se mi to povedlo můžete posoudit sami.



Nejprve se podíváme na sadu na vlasy z Avonu, která obsahuje šampon, bezoplachový kondicionér a sprej na vlasy. Bohužel jsem sprej měla jinde a nechtělo se mi to přenášet (ta lenost, já vím :D), tak jsem to vyfotila na dvakrát. Víc informací vám k tomu říct nemůžu, protože ani jeden produkt jsem ještě nezkoušela. Šampon mám teď otevřený a před tímto mám ještě jiné, takže asi bude trvat, než se k němu dostanu. Díky jedné výhodné akci mě celá tato sada vyšla na 29 Kč!


V srpnu mi do sbírky přibyly hned 3 rtěnky, tak se na ně podíváme. Ta první je z Avonu a jedná se o jejich novinku '3D Plumping' která má docílit plnějších a hladších rtů. Já ji mám v odstínu Heat Wave, což je velmi výrazná růžová. Rtěnka je hezky krémová, výdrž ucházející, já jsem s ní spokojená. Další rtěnka je opět od Avonu, ale z jiné řady. Byla v sadě ještě s řasenkou (kterou uvidíte za chvíli) a celá sada vyšla na 129 Kč. Můj odstín je 'Pink Peach', což je opravdu taková broskvovo-růžová barvička, na rtech není nějak extrémně křiklavá, jen je hezký zvýrazní. A poslední je velmi známá nude kolce Rimmel by Kate, která nedávno přišla do našich drogerií. Pokud se nepletu, tak nabízejí 4 odstíny rtěnek a jeden bezbarvý balzám. Já jsem si vybrala odstín 45, což je u nás ten nejtmavší. Obrázek barvu zkreslil, v reálu je tmavší, je to orpavdu nádherná přirozená hnědo růžová, která odpovídá mým rtům a krásně je zvýrazní. A navíc má naprosto nádherný obal a sladce voní. Koupila jsem ji v Tětě v akci za 100 Kč.


Tady je ta řasenka, kterou jsem před chvílí zmiňovala. Ještě jsem ji nezkoušela, takže vám o ní moc neřeknu, ale na můj vkus má docela krátké štětinky, tak uvidíme, jak bude fungovat.


V červenci jsem vyprávěla svoji historku s aromalampu a zmiňovala jsem, že si nějakou musím pořídit. A svůj slib jsem splnila a sehnala jsem tuto krásnou krémovou. Nepamatuju si obchod, ale stála mě 99 Kč, což není nějak moc. Ještě jsem ji teda nezkoušela, to až teď na podzim. V létě se u nás totiž všude větrá, takže i mě, člověku bez jakékoliv logiky dojde, že nemá smysl zapalovat aromaplampu, když veškerá vůně půjde oknem pryč.


Ten porcelánový set není úplně novinka, spíš je docela starý, ale mamka ho našla ve věcech babičky a darovala mi ho do pokoje. Jenže mě se tak líbí, že jsem ho musela vyfotit. Momentálně mi sedí na skříni, kde je i vyfocen, protože jsem se ho bála sundat, aby mi nespadl. Takže omluvte tu divnou fotku.


V Takku jsem narazila na tyto krásné náušničky pouze za 79 Kč, která jsem si koupila. Bohužel se mi pak povedlo ztratit jeden z kamínků, ale abych pravdu řekla, ono to nejde ani tak moc vidět. Na fotce jo, ale když je mám částečně schované ve vlasech, tak si toho ještě nikdo nevšiml.


Dalším přírustkem z Avonu je tento dekorační štěteček na nehty. Upřímně - netuším, proč jsem si ho koupila, když vrcholem mojí kreativity je nehty nalakovat a použít top coat, ale nevadí. Stál jenom 29 Kč, takže kdybych náhodou někdy potřebovala štěteček na nehty, tak ho mám. Však zkazit se nemůže.


Seznamte se prosím s mojí novou láskou. Všechny moje kabelky jsou už staré a odrbané a u té nejnovější (loňské léto, jenom pro informaci) se mi trhá ucho, která budu muset nechat opravit. Proto jsem se rozhodla pořídit si novou. V Globusu měli na kabelky slevy, takže jsem se tam vypravila to omrknout. A opravdu jsem sehnala tuhle nádhernou kabelku za 350 Kč z původních asi 900, což je hezká sleva. Fotila jsem ji hned po návratu a ani jsem nestihla odstřihnout ty štítky. I dkyž ,jestli má mbýt upřímná, ještě pořád je tam mám, protože si tu kabelku šetřím na svůj první vysokoškolský den. Měli více barevných provedení, já jsem si vybrala šedo-lososovou. Má site trochu kratší uši, takže přes rameno se mi dává trochu blbě, takže ji asi budu muset nosit v ruce. Ale doufám, že na vysokou toho tolik nosit nebudu.


Tento stín v tužce od Rimmelu byl v srpnovém vydání Elle, které jsem si úplně poprvé koupila. Na výběr byli celkem 4 druhy - zlatá, zelená, modrá a fialová, já jsem v trafice viděla pouze tu modrou a fialovou. Po dlouhém váhání nakonec zvítězila fialová. Stín je hezký pigmentovaný, krémový, nicméně mě se docela špatná nanáší na víčko. Ačkoliv to asi bude způsobenu mou šikovností, která je na bodě mrazu.


Tady už můžete vidět časopis Elle, pak Harper's Bazaar, který jsem si koupila kvůli Katy na obálce a taky kvůli tomu, že má přes 300 stran, takže člověk má co číst. A pak tam je katalog z Manga, který bylu Elle. Tento měsíc tu chybí Cosmopolitan, protože mě tohle číslo moc neoslovilo, takže si ho asi nebudu kupovat a počkám si na říjnové číslo, které snad bude mít na obálce Demi Lovato.


Dochází mi můj oblíbený krém z Avonu, takže jsem si pořídila nový, protože byl v akci za 69 Kč. Jedná se o jejich sadusz chia semínky a tenhle konrkrétně je matující díky matujícímu pudru. Nemám na něj alergickou reakci, takže proto mi vyhovuje. Plánuju na něj recenzi (asi už do července), takže do prosince by tu být mohla).


Další novinka z Avonu. Jedná se o tělový peeling s vůní jahod. Zkoušela jsem ho jenom na rychle na rucea zdá se mi fajn. Mě vůně vyhovuje, mamka si stěžuje, že je to jak dětská žvýkačka, takže to bude individuální.


Za 1 Kč jsem si mohla vzít tento nový tělový krém s výtažky ze sopečných minerálů a pramenitou vodou. Je to novinka, která teprve bude v prodeji. Jelikož tělových krémů a mlék má masi milion, tento na své použití ještě čeká, ale už se na něj moc těším.


Maska na vlasy s Arganovým olejem je taky od Avonu. Moc hezký voní a vlasy jsou po ní hebčí a lesklejší.


A další tělové mléko do zásoby. Toto je opět novinka, tělové mléko do vany. Jsem zvědavá, jestli opravdu bude fungovat, protože ohledně telových mlék do vany jsem z nějakého důvodu hodně skeptická.


Můžeme se teď na chvíli zastavit a obdivovat, jak nádherně roztomilá tahle sovička je? Jakmile jsem ji viděla, musela jsem ji mít. Problém je, že řetízek je stejně dlouhý, jako ten s mým stříbrným křížkem který nerada sundávám, takže do sebe nějak vráží. Asi ji budu muset přendat na nějaký delší. Ale jinak je nádherná.


Tohle je asi nejdražší sprnový kousek, ale potřebovala jsem nové sako. To předchozí se ještě dá nosit, ale už je mi trochu úzké přes prsa. Tohle jsem kupovala v Orsay a i se slevovou poukázkou mě vyšlo na asi 830 Kč, už si to nepamatuju přesně. Je klasické černé, s bílou proužkovanou podšívkou.


A poslední věc je vlastně dáreček od mých rodičů. Pokud jste to nepoznali, je to křišťál. Já od malička miluju kameny. Jako dítěti mi stačily i obyčejné kameny, které jsem posbírala venku, pak jsem měla fázi skleněných a plastových z květinářství, později jsem se přesunula na polodrahokamy. Většinu mám sice formou přívěsku, abych je mohla nosit kolem krku, ale na jednom výletu mi naši koupili tenhle křišťál, ze kterého jsem měla hroznou radost.

A to je všechno. Myslím, že oproti červenci jsem se docela polepšila, ne? Největší položky byly sako a kabelky, ale ty jsem fakt potřebovala. Shrnutí knížek bude snad brzo, ale na tomhle článku jsem ještě nezačala pracovat, tak se mnou prosím mějte trpělivost. A co hezkého jste si v srpnu pořídili vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts