10 Most Played Songs - January 2015

2/10/2016 08:50:00 odp.


Hrozně se omlouvám, že je tenhle článek až tak pozdě, nicméně mi teprve dnes oficiálně skončilo zkouškové období, tento týden jsem měla dvě zkoušky, takže jsem se opravdu potřebovala učit a na články jsem neměla čas. Hned v pondělí mi začíná nový semestr a můj rozvrh není úplně nejlepší, ale o tom vám asi ještě něco napíšu, teď už se vrhneme na dnešní článek, kde vám konečně ukážu, které písničky jsem nejvíce poslouchala v lednu. Rozhodla jsem se, že vám k těm písničkám nebudu nic psát, protože ono to stejně nemá moc smysl vysvětlovat, proč kterou písničku poslouchám, takže se vypíšu tady a dále si můžete jen užívat hudbu bez mých blbých keců :D.
Teď bych chtěla napsat docela dost článků, ať to pak můžu jenom vydávat, až mi zase začne škola, tak uvidíme, jak to klapne. Ale dneska už končím a jdeme na písně.



















You Might Also Like

1 komentářů

Popular Posts