30 Days Book Challenge - Day 01: Best book you read last year

3/02/2016 03:30:00 odp.


Po delší době představuju nový, 30denní projekt na blogu. Kdysi tady byl nějaký pokus o filmový, ale to nějak nedopadlo. Tentokrát jsem si vybrala knižní "výzvu", tak uvidíme, jak to dopadne. Každý den se tedy budu věnovat jedné knize a sestovovala jsem to tak, aby se žádná kniha neopakovala. Jelikož nechci blog na měsíc "pozastavit", tak kromě těchto knižních článklů, kterou budou asi přednastavené budete mít možnost si přečíst i ty klasické (recenze apod.), takže v některé dne tady budou 2 články, ale tak aspon budete mít co číst. Tyto články nebudou asi ani tak recenze, nebudeme se zabývat moc obsahem, spíš vám řeknu svoje dojmy, proč jsem tuto knihu četla, jestli bych si ji přečetla znovu a tak podobně. Jo, když jsem to teď napsala, tak to trochu jako recenze zní, ale však uvidíte, že to je pojmuto trošku jiným stylem. Ještě chci podotknout, že sice začínám až 2. března, ale jelikož březen má 31 dnů a témat je 30, tak to do konce března krásně vyjde. Snad jste všichni pochopili, co se tady snažím říct a teď už přejdeme k dnešní knize.

Day 01: Best book you read last year (Nejlepší kniha, kterou jsi loni četla) - Bez naděje

Tady bylo docela těžké vypírání, protože z té hromady, kterou jsem loni přečetla bych jich mohla vybrat tak hrozně moc, nicméně některé pak byly použity do jiných kategorií, takže jsem si nakonec vybrala Bez naděje (Hopeless) od Colleen Hoover. Už jsem o ní psala v měsíčních knižních přehledech, kde jsem zmínila, že se mi velice líbila a rozhodně si zaslouží titul nejlepší knihy, kterou jsem loni četla.

Knihu jsem četla docela náhodou, narazila jsem na ni v knihovně, tak jsem si ji půjčila a přečetla ji. Vůbec jsem nečekala, že mě až takhle osloví, ale okamžitě jsem se do ní zamilovala, naprosto mě vtáhla do děje a já jsem ji vůbec nechtěla odložit a okamžitě jsem pak musela sáhnout po druhém díle, který je v podstatě totožný, akorát je psaný z pohledu hlavní mužské postavy, Deana Holdera.

Tato kniha sklizí velmi kladné recenze a vysoké hodnocení, čemuž se vůbec nedivím, i já ji hodnotím velice kladně a rozhodně si ji ráda někdy znovu přečtu. To zpracování je naprosto fenomenální, ze začátku se to zdá jako naprosto neoriginální příběh o první velké lásce, ale brzo se to zvrhne v něco mnohem většího a hlubšího co vás opravdu nenechá klidné a ke konci budete mít chuť křičet, brečet a zahrabat se někde hluboko pod zem. Opravdu jsem někdy měla až husí kůži a mísily se ve mě různé emoce. Skutečně velmi silná kniha, rozhodně doporučuju přečíst.

Do komentářů mi napište, jakou nejlepší knihu jste za rok 2015 četli vy a proč jste vybrali zrovna tuhle. Těším se na vaše výběry.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Od tejto autorky som už zopár knih prečítala, ale túto ešte nie :-/

    OdpovědětVymazat

Popular Posts