30 Days Book Challenge - Day 07: Most underrated book

3/08/2016 10:31:00 odp.


Day 07: Most underrated book (Nejvíce podceňovaná kniha) - Zmizelé dívky

Tady jsem měla opravd velký problém si nějakou knihu vybrat, protože mě prostě nenapadala žádná, který by byla nějak extrémně podceňovaná. Nakonec mě napadly Zmizelé dívky od Lauren Oliver. Nejden tato knize, ale i Lauren samotné se podle mě nedostává takové pozornosti, jaké by se jí dostávat mělo. Četla jsem hodně rozporuplných názorů a většinou nebyly zrovna kladné, takže mám pocit, že tahle kniha mezi spoustou lidí nemá zrovna nejlepší ohlasy. Což je podle mě škoda, protože mě se orpavdu líbila, přečetla jsem ji velice rychle a na konci jsem byla opravdu překvapená, což se mi u knih zas tak často nestává, takže z mého úhlu pohledu byla tahle kniha orpavdu skvělá.

Mimo to jsem od Lauren četla ještě Paniku a i tato kniha byla dobrá. Nebyla vyloženě skvělá, měla pár chyb, ale stejně se mi líbila, takže za mě je Lauren skvělá spisovatelka a už se těším, až si přečtu něco dalšího, co napsala. Snad to konečně bude Delirium, na které se chystám už strašně dlouho.

Jaká kniha by si podle vás zasloužila více pozornosti?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts