30 Days Book Challenge - Day 13: Your favorite writer

3/14/2016 09:29:00 odp.


Day 13: Your favorite writer (Tvůj oblíbený spisovatel) - Richelle Mead

Myslím, že nikoho nepřekvapí, že jsem jako oblíbenou autorku vybrala Richelle Mead. Neustále na blogu o jejích knihách mluvím, takže to asi každý čekal. Richelle je pro mě ten druh spisovatelky, od které bych, jak se vyjádřila Hazel Grace, přečetla i nákupní seznam. Každá kniha, kterou jsem od ní zatím četla byla naprosto úžasná. Ještě jsem tedy nečetla všechny její knihy, ale četla jsem jich dost na to, abych ji tam mohla zařadit. A to, co jsem ještě nepřečetla snad brzy dohoním, opravdu bych chtěla přečíst všechny její knihy.

Jako první jsem od Richelle četla Vampýrskou akademii, díky které jsem Richelle poznala. Časem jsem zjistila, že Richelle píše spin-off Vampýrské akademie, Bloodlines (Pokrevní pouta, ale nechtějte po mě český název, já ho nemám ráda), z čehož jsem pochopitelně měla šílenou radost a netrpělivě jsem očekávala vydání každé z šesti knih a konec jsem řádně oplakala, protože mi moje oblíbené postavy budou chybět (ale neboj se Adriane, my dva se zase brzy sejdeme). Někdy v průběhu vydávání Bloodlines jsem se rozhodla přečíst další sérii Richelle - Sukubu. To je sice více kniha pro dospělé ,ale to vůbec nevadí, i tuto jsem si zamilovala.

Když nepočítáme nějaké bonusové epilogy a podobné kratičké práce, tohle je asi všechno, co jsem od Richelle četla, ale ono to stačí. Samozřejmě jak už jsem zmiňovala, chci si přečíst i zbytek její knih. V nejbližíš době se chystám na sérii Věk X. Zatím Richelle vydala dva díly, oba vyšla i u nás a oba jsem si před pár dny koupila a teď na ně každý den hledím ve své knihovničce. Značnou část tam zabírá právě Richelle a ráda bych svou sbírku ještě rozšířila. Zatím vlastním 3 díly Sukuby, 2 díly Vampýrské akademie, 2 díly Bloodlines a 2 díly Věku X. Ráda bych nejdříve dokoupila Vampýrskou akademii a Sukubu, časem potom možná Bloodlines a brzy vychází Neslyšno, tak si třeba někdy udělám radost.

Kdo zmíněného Neslyšna (Soundless) mi ještě chybí série Dark Swan, která upřímně není moc známá, ani já toho o ní zase tolik nevím, ale napsala to Richelle a to mi stačí. Už začátkem dubna (5. dubna, abych byla přesná), vyjde první kniha z Richelliny nové trilogie - The Glittering Court. A jak jste asi pochopili, jsem z toho šíleně nadšená, nemůžu se dočkat a pokud všechno vyjde, chtěla bych si ji objednat buď za letní zkouškové (jestli ho přežiju), nebo k narozeninám. Samozřejmě za předpokladu, že budu mít peníze.

No a proč vlastně Richelle tak miluju? Protože všechny její knížky jsou dokonalé. No vážně, já na nich zatím nenašla jedinou chybu, teda až na občasné příšerně vypadající obálky, ale tak za to ona myslím nemůže. Z každého příběhu dokáže udělat něco poutavého, neuvěřitelného a nepřekonatelného. A proto jí miluju.

V dnešním článku jsem se docela rozepsala, ale v podstatě to jsou jenom statistiky knih, které jsem četla, nečetla a které mám doma, ale stejně doufám, že vás tento článek bavil. A samozřejmě mi napište, jaký je váš oblíbený autor/autorka.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Přidejte se k úspěšným Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Popular Posts