30 Days Book Challenge - Day 16: Favorite female character

3/17/2016 09:29:00 odp.


Day 16: Favorite female character (Oblíbená ženská postava) - Rose Hathaway

Ano, jsme zpátky u Vampýrské akademie, už vám chyběla, že? Samozřejmě jsem tady mohla dosadit asi milion jiných ženských hrdinek, ale nakonec to vyhrála Rose, naprostou náhodou. Prostě byla první, kdo mě napadl. Jednoduché, že?

Proč mám Rose ráda? Protože je odvážná, nebojí se, umí nakopat zadek, je chytrá, vtipná, má naprosto božského přítele, nebojí se riskovat, je věrná, mám ještě pokračovat? Prostě Rose si mě získala hned od začátku, jak se starala o Lissu, jak by za ni byla ochotná položit život. Umí skvěle bojovat a nebojí se vrhnout do boje. A samozřejmě její boží hlášky. Hlavně jak se škádlí s Dimitrijem, její boží ruské narážky (říká mu Soudruhu atd.), prostě se s ní člověk ani na vteřinku nenudí. Asi bych lhala, kdybych řekla, že mi nikdy nepřišla otravná, to je chvíli asi každá postava v sérii, ale moc dlouho to nebylo. Opravdu ji totiž miluju.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts