30 Days Book Challenge - Day 23: A book you wanted to read for a long time but still haven’t

3/24/2016 09:58:00 odp.


Day 23: A book you wanted to read for a long time but still haven't (Kniha, kterou si chceš už dlouho přečíst, ale ještě jsi ji nečetla) - Finding Sky

Jelikož můj seznam knih momentálně obsahuje 527 knih, bylo by velice těžké vybrat jen jednu knihu, kterou si už dlouho chci přečíst. Proto jsem se rozhodla vybrat tu knihu, která tam je na prvním místě a tou je Finding Sky od Joss Stirling. Abych řekla pravdu, netuším, proč je na prvním místě, protože si toho o ní moc nepamatuju. Na seznam jsem ji zařadila 16. dubna 2014, takže jak vidíte, jsou to už skoro 2 roky a od té doby jsem zapoměla, proč jsem si ji vlastně chtěla přečíst. Když jsem si teď přečetla anotaci, tak to nezní špatně, ale mám pocit, že jsem podobných knih četla už milion. Každopádně ji mazat nehodlám, je velice pravděpodobné, že se k ní jednoho dne dostanu, ale asi to jen tak nebude, protože ačkoliv je na prvním místě, už nemám takovou touhu si ji přečíst jako před dvěmi lety.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts