P.S. I Still Love You (Jenny Han) - Book Review

4/17/2016 08:42:00 odp.

Původní název: P.S. I Still Love You
Český název: P.S. Stále Tě miluju (Vyjde 30. 05. 2016)
Autor: Jenny Han
Počet stran: 337
Jazyk: Angličtina
Formát: E-Book
Nakladatelství: Simon & Schuster Books for Young Readers
Překlad: -
Rok vydání: 2015
Žánr: Dívčí román, young adult, contemporary
Oficiální anotace (CZ): Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.

Upozornění: Rezence obsahuje spoilery týkající se prvního dílu série, Všem klukům, které jsem milovala!


Moje recenze: Doufám, že jste si všichni přečetli upozornění a dál čtete jen na vlastní zodpovědnost. Anotace druhého dílu vám už konečně něco prozradí, tak tahle recenze nemusí být taková strohá, jako u prvního dílu. Jak jsem tehdy zmínila, pokud si přečtete první díl, tak je vysoká šance, že se do knihy absolutně zamilujete a okamžitě potřebujete druhý díl. To se alespoň stalo mě, zvlášť po tom konci. Do Petera jsem se totiž naprosto zamilovala a vztah, který spolu s Larou Jean měli byl prostě dokonalý.

Ale aby to pro Laru Jean bylo dostatečně komplikované, do jejíh života se vrací další kluk, který od ní dostal dopis - John Ambrose McLaren. A jak se dá očekávat, pokud dosud Lara Jean nebyla zmatená, tak teď už je a to pořádně. Najednou se totiž musí vyrovnávat s city ke dvěma klukům. A aby toho nebylo málo, všechno komplikuje její někdejší nejlepší kamarádka a Peterova bývalá přítelkyně Genevieve. Ustojí toto všechno vztah Petera a Lary Jean? Jak se Lara Jean srovná se svými city? A koho si nakonec ve finále vybere? To všechno vám samozřejmě neřeknu, budete si muset přečíst knihu.

Postavy jsem rozebírala v recenzi na první díl, takže se podíváme pouze na 2 postavy, které tam nebyly zmíněny. Tou první je John Ambrose McLaren, nováček v této knize. Jak už jsem zmínila, i on dostal od Lary Jean milostný dopis a nyní se vrací do jejího života. A s jeho návratem by se mohly vrátit i Lařiny city k němu. John byl docela dobrá postava, byl milý, laskavý, k Laře se vždycky choval hezky, ale jako Peterova fanynka jsem ho samozřejmě nemohla mít tolik ráda nebo mu snad dokonce fandit. Ale jinak jsem proti němu v zásadě nic neměla ;)

Druhou postavou, kterou bych chtěla zmínit je Genevieve. Ta už se sice objevila v prvním díle, ale tady má dle mého názoru daleko významější roli, takže se o ní budeme chvíli bavit. Jestli by se někdo mohl stát novou vůdkyní Mean Girls, pak je to rozohdně Genevieve. Ta je totiž přímo ukázkovou středoškolskou mrchou. Ačkoliv všechno není tak jednoduché, jak se zdá a možná nakonec zjistíte, že Genevieve je mnohem komplikovanější osobnost, než byste si mysleli. Nemůžu říct, že bych ji měla ráda, ale na konci knihy jsem jí rozhodně mnohem více rozuměla a bylo mi jí docela líto.

Co se týče stylu knihy, tak i tady u druhého dílu je úžasný. Kniha skvěle plyne, nejsou tam prázdné místa, není to natahované, všechno do sebe zapadá. Opravdu tomu po témhle stránce nemám co vytknout. A navíc se podívejte na tu nádhernou obálku, která se k té knize prostě skvěle hodí.

Pokud jste četli Všem klukům, které jsem milovala, rozhodně se pusťte i do druhého dílu, opravdu nebudete litovat. A pokud nečtete v angličtině, tak nezoufejte, už 30. května by pokračování Všem klukům, které jsem milovala s názevm P.S. Stále Tě miluju mělo vydat nakladatelství CooBoo, takže se za chvíli dočkáte i české verze.

Moje hodnocení:
5/5

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts