Hydratační tělové mléko se zeleným čajem a verbenou

6/16/2016 09:57:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska se po hodně dlouhé době (to měl být vtip, pokud to někdo nepochopil) opět podíváme na výrobek značky Avon, konkrétně toto tělové mléko se zeleným čajem a verbenou z řady Avon Naturals. Celou řadu, která obsahuje sprchový gel, mléko a sprej jsme si obě s mamkou objednávaly jako novinku už pár měsíců zpátky. Ke gelu jsem se ještě nedostala, sprej taky moc často nepoužívám, takže jediné, co vlastně můžu zrecenzovat je toto mléko, které jsem spotřebovala už docela dávno.



Balení je stejné, jaké mají všechny mléka téhle řady a působí moc hezky, mléka mají krásné etikety, které hned upoutají, navíc nabízí spoustu variant, takže si vybere každý. Já miluju vůni verbeny, takže pro mě byla volba jasná, navíc to tehdy byla novinka. Lahvička je průhledná, takže snadno vidíte, kolik mléka vám tam zůstává. Dobře se otevírá i zavírá. Mléko naprosto nádherně vonělo, opravdu jsem v tom cítila verbenu, byla to taková svěží vůně ideální teď na léto.


Hydratační tělové mléko se zeleným čajem a verbenou
  • zanechává pokožku hydratovanou
  • dodává pokožce jemnou vůni
  • zajišťuje pokožce hebký a hladký vzhled
Jak působí: Lehké krémové složení je obohacené o výtažky ze zeleného čaje a verbeny a hydratuje pokožku, která je pak na dotek hebká a příjemně provoněná. Složení se snadno vstřebává a nezanechává na pokožce mastný film.


Krásná fotka, že? Jak říkám, mléko už není, takže lepší fotku vám bohužel poskytnout nemůžu a tehdy když jsem to fotila, jsem si toho nevšimla. Každopádně konzistence je příjemná, taková tekutější, ale hrozně krásně se roztírá. Mléko mělo bílou barvu, možná bych až občas řekla, že bylo trošku zelenkavé, ale to byl asi můj optický klam, mamka si ničeho takového nevšimla. Mléko se docela rychle vstřebávalo a zároveň skvěle hydratovala. Vůně sice nevydrží dlouho, ale ještě po pár hodinách jsem ji lehce cítila, což bylo podle mě super. Navíc ho seženete za skvělou cenu, momentálně myslím 60 Kč, což za 200 ml není moc. Mléko sice slibuje až 30 hodinovou hydrataci, ale tak tomu snad nikdo nevěří. Každopádně hydratace je v pořádku, používala jsem ho vždycky večer a ráno jsem nikdy suchou pokožku neměla. Za mě ho rozhodně můžu doporučit.

Plusy:
+ cena
+ obal
+ vůně
+ konzistence
+ hydratace

Mínusy
- nic

Zkoušeli jsem toto mléko od Avonu, popřípadě jinou variantu? Jak jste byli spokojeni?

You Might Also Like

2 komentářů

Popular Posts