Catrice Camouflage Cream Review

7/29/2016 09:41:00 dop.


Ahoj, vítejte u dnešního článku. Já vím, že vám pořád slibuju plno článků, ale času je málo, nálada pod psa a posedlost Gilmorkama neutichá, spíš naopak. Každopádně přísahám, že na nich pracuju, ale příprava je velice náročná, takže si asi budete muset ještě chvíli počkat. Konečně jsem se ale dostala k recenzi, na kterou se chystám už několik měsíců. Podíváme se na velice populární korektor Camouflage Cream od Catrice. Pokud se pohybujete v beauty sféře, rozhodně pro vás není novinka, ale i tak si myslím, že ta recenze může být pro někoho přínosná, protože recenzí nikdy není dost, že?


Korektor najdete v oválném obalu s černým víčkem. Spodek je průhledný, takže byste měly vidět, kolik vám korektoru zbývá, ale v praxi to moc nefunguje, protože ten korektor je většinou nalepený na stěnách, takže to vypadá, že je pořád plný, i když jste skoro na dně. Aplikátor je klasický pěnový jako mívají lesky na rty a pracuje se s ním skvěle. Korektor opravdu hezky kryje, konzistence je akorát a navíc odstín 010 Porcelain skvěle vyhovuje bledulkám. Bohužel asi víte, že právě tento odstín je prakticky nemožné v drogeriích sehnat, věčně bývá vyprodaný. Mě už moje původní balení dochází a nedávno se mi povedlo koupit si nový v Rossmanu. Měli jste vidět to nadšení, když jsem viděla v regálu Catrice, že ten korektor mají. Hned jsem ho hodila do košíku, aby mi ho někdo nesebral.


Mojí ruky si nevšímejte, mám pocit, že jsem na ní předtím swatchovala červenou rtěnku, proto je taková zarudlá. Korektor se sice na fotce zdá nažloutlý, ale je krásně narůžovělý, prostě ideální pro bledulky. Co musím zmínit je vůně. Korektor je velmi silně parfemovaný, což u takovéto kosmetiky není úplně vítané, takže pokud máte citlivé oční okolí, tak bych ho možná na kruhy pod očima nedoporučovala. Mně naštěstí nevadí, trošku jsem se toho na začátku bála, protože oči mám citlivé, ale nic se neděje. A jakmile korektor nanesu na obličej, vůni necítím, ale dejte si na to pozor, aby vám to potom nevadilo.


Tady korektor pro změnu působí oranžově, ale je to tím světlem. Můžete vidět, že i docela hezky zakryl ten červený flek na mojí ruce. Může se zdát, že působí na mojí kůži tmavě, ale fotka je focená v zimě a to jsou moje ruce vždycky naprosto bílé a obličej mám o něco tmavší než zbytek těla, tam mi sedí perfektně. Já vám ho můžu doporučit, to nové balení co mám by dokonce mělo být voděodolné, tak jsem zvědavá. Korektor stojí myslím 99 Kč, což je velmi hezká cena, vychází levněji než většina jiných korektorů a dle mého názoru je lepší než jiné. Takže se obrňte trpělivostí a vyrazte ho ulovit do drogerie, popřípadě na internetu, tam je ten odstín přece jenom snazší sehnat.


Plusy:
+ cena
+ balení
+ odstín
+ krytí
+ výdrž

Mínusy:
- silná parfemace
- špatná dostupnost

Znáte korektor Catrice? Pokud jste ho zkoušely, jak jste spokojené?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts