Movies I've Seen in August 2016

9/07/2016 08:28:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska to bude docela rychlé, protože se podíváme na filmy, které jsem v srpnu viděla. V podstatě jsem se na žádné nedívala, jsou tady 3, ale z toho jeden vlastně ani film není, k tomu se dostaneme. Doma jsem neviděla ani jeden, všechno v tomto článku jsem viděla v kině. Radši jsem se věnovala seriálům. V září to snad napravím a na nějaký film se podívám, na seznamu jich mám hodně.


1. The Secret Life of Pets - První film, na který jsem vyrazila je animák Tajný život mazlíčků. Jo, asi to je myšleno jako film pro děti, ale bylo to super, skvěle udělané a ten králík (nepamatuju si jeho jméno) byl prostě úžasný. Ten nápad je zajímavý a rozhodně jsem se nenudila.

Hodnocení: 9/10

2. Mower Minions - Jak jsem zmiňovala, tohle není úplně film, spíš taková krátká scénka, která se promítala před Mazlíčkama. Figurují v ní mimoni, protože film je od stejných tvůrců. Mimoni vidí v televizi odšťavňovač, tak se snaží vydělat si na něj peníze. A řeknu vám, takhle dobře jsem se už dlouho nenasmála, kéž by takový scének měli víc.

Hodnocení: 9/10

3. Star Trek Beyond - Druhá návštěva kina byla kvůli třetímu dílu Star Treku. Kdysi mě takové filmy moc nebraly, ale uznávám, že Star Trek je dost dobrý, hlavně když to má takhle skvělé obsazení (ano, Chris Pine je důvod, proč jsem se na to před těmi lety poprvé podívala). Moc si nepamatuju předchozí filmy, takže nemůžu porovnat, jestli jsou lepší nebo ne, ale bavilo mě to, ačkoliv Benedictu Cumberbatchovi jako hlavnímu záporákovi se nic nevyrovná.

Hodnocení: 8/10

Se všemi filmy jsem spokojená, jenom mě mrzí, že jsem jich neviděla víc, ale snad se v září na něco podívám a nebudu pořád koukat jenom na seriály. Jaký hezký film jste si pustili vy?





You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ked som bola na tajnom živote maznačikov tak tam hrali aj to Mower Minions a to bola veľká sranda tiež :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Mazlíčkách jsem byla v kině a největší zklamání. Čekala jsem hodně a vůbec to nebylo ono.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

Popular Posts