New In: October 2016

11/03/2016 07:55:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku, kterým je říjnové New In. Původní plán byl ho vydat ještě o víkendu, ale k tomu jaksi nedošlo. Poslední dobou prostě nestíhám, článků na vydávání mám hodně, ale mám plno věcí do školy, pak je tady práce, nějaké další akce, a když už jsem doma, tam si radši pustím seriál a vezmu omalovánky nebo knížku, než abych zase namáhala svou hlavu se psaním článku. Takže ten měsíc budou mít shrnutí trošku zpoždění, ale rozhodně se jich dočkáte, to vám slibuju. Tento měsíc jsem měla docela problém s focením, protože u nás byla neustále tma jako v pytli a pod umělým světlem jsem to fotit nechtěla. Když už bylo relativně hezky, tak jsem zase nebyla doma, prostě hrůza. Nakonec jsem vychytala jeden trošku "slunečnější" den a nafotila to, ale i tak nejsem moc spokojená. Je toho zase trošku víc, já ani nevím, kde se u mě ty věci berou.


Jako první jsem udělala menší nálet na papírnictví. Potřebovala jsem nové strouhátko, protože moje staré už je tupé a pastelky "žvýká". Vybrala jsem si tohle oranžové od Maped, hlavně proto, že je možnost strouhat velké i malé pastelky. To, že takhle velkou vlastním asi jen jednu už je jedno, hlavně že mám tu možnost. Dále jsem chtěla uměleckou gumu, ale zjistila jsem, že na pastelky asi bude lepší ta normální. Každopádně tahle je od Faber-Castell. No a pak tu mám dvě pastelky Mondeluz od Koh-I-Noor. Hledala jsem na nějaké nové odstíny zelené a narazila akorát na tyhle dva. Pastelky jsou sice akvarelové, ale já je používám na sucho, protože mám strach, že vodou bych to pokazila.


Zjistila jsem, že mám sice doma milion balzámů na rty, ale většina je zabarvených, takže je nemůžu používat třeba na noc, nebo i pod rtěnky. A tak jsem se vydala do drogerie pro Labello, které jsem kupodivu nikdy neměla. Nějak jsem nepochopila jejich marketingový tah, protože tam měli dvě balení, obě za 49 Kč, ale v jednom byl pouze jeden balzám, ve druhém dva. Oba stejně velké. Fakt nechápu. Samozřejmě jsem vzala to balení se dvěma.


V Avonu měli ve slevě za 49 Kč fixační sprej na make-up 2 v jednom, který se dá použít jako podklad i jako fixace na konec. Zkoušela jsem ho párkrát, ale nějaký rozdíl nevidím. Někde jsem myslím četla, že když se nastříká na štětec na oční stíny, tak jsou pak více pigmentované, takže ještě chci zkusit tohle. Každopádně byl levný, takže aspoň tak.


Chtěla jsem si pořídit nějaký štětec na make-up, ale upřímně jsem nikde na žádný nenarazila a štětec za 500 Kč zase kupovat nechci. Tak jsem chtěla koupit napodobeninu beuty blenderu od Ebelin, ale narazila jsem na tenhle v Rossmanu, který je ještě levnější, stál asi 50 Kč. Jo, možná je originál kvalitnější, ale takhle mě aspoň nebude mrzet, až ho po měsíci z hygienických důvodů budu muset vyhodit. Omlouvám se, že už je trošku špinavý, ale v době focení jsem ho už nějakou dobu používala. Každopádně je vypraný.


Od mamky jsem dostala tyhle teplé papučky s bambulkama a mašličkama. Jsou tuším z Pepca, ale cenu fakt nevím. Každopádně jsou moc pohodlné a hezky hřejou, takže se skvěle hodí na zimu, aby mi nebyla zima na nohy.


Nebyly by to nákupy bez nových omalovánek, které jsem samozřejmě nepotřebovala, ale musela jsem je mít. Už delší dobu jsem je okukovala v práci, až jsem je nakonec jednou koupila. Obrázky tam jsou moc hezké, něco jsem už i malovala, akorát tyhle jsou teda asi nejdetailnější. Ještě si musím pořídit ty Vánoční, ale zatím je teda nikde nemají, což vůbec nechápu.


Konečně vyšla Mechanická princezna, závěrečný díl Pekelných strojů. A já se v klidu můžu pustit do celé série. Teda za předpokladu, že někdy na to budu mít čas, protože jsem se ještě nedostala ani k prvnímu dílu. Moc se na to těším, všude jsou kladné ohlasy, ale jsou jiné knížky, které prostě mají přednost.


Ano, vidíte dobře, další omalovánky. Ale v těchhle jsem nevinně, přísahám. Vyřazovala jsem nějaké oblečení, které už mám malé, měla jsem tam ještě věci, co jsem nosila v první třídě (ehm, takže 14 let zpátky. Ne, to není moc). A aby se to jen tak nevyhodilo, tak mamka vzala některé věci svojí kolegyni v práci, která je hrozně drobná, takže se do těch věcí vleze. No, a jelikož mamka se před ní někdy zmínila, že ráda vybarvuju, tak mi na oplátku poslala tyhle nádherné soví omalovánky. Miluju sovy, takže jsem z nich celý den skákala radostí. Včera jsem dokončila první obrázek a jsem spokojená, akorát budu s těma sovama muset být kreativnější, protože nemám dost odstínů hnědé, které by se tam hodily. Jinak brzo plánuju něco jako sbírku svých omalovánek + jejich recenzi a taky nějaký článek, kde vám ukážu své vymalované obrázky, ale budete si muset chvilku počkat.


Když jsem jednou jela domů ze školy, tak jsem si všimla, že mi pomalu končí sluchátka, už zase občas přestávaly hrát, tak jsem hned naběhla do obchodu a koupila si nové. Opět jsou značky Sencor, která mi vyhovuje. Jsou hrozně levné (asi 80 Kč?), takže mi nevadí, když si za pár měsíců musím koupit nové, hezky sedí v uších a mají spoustu barviček. Tentokrát jsem vzala růžové, které jsem ještě neměla.


Jelikož mám jenom jeden štětec na oční stíny, rozhodla jsem se pořídit si nový. Tenhle je od Essence asi za 40 Kč. Je docela dobrý, akorát teda dost malinký a ještě se s ním musím naučit manipulovat. Možná, že ten jejich štětec na korektor by byl na stíny lepší.


Pomalu mi docházel make-up od Dermacolu, tak jsem se dívala po novém. V Rossmanu měli 25% slevu na Rimmel, takže volba padla na Match Perfection. Sice sjem slyšela, že ta nová verze už není tak dobrá jako ta stará, ale zase na druhou stranu má světlý odstín, protože letos se k nám dostal ten úplně nejsvětlejší, 01 Light Porcelain. Zkoušela jsem i jiné make-upy, ale měla jsem pocit, že jsou na mě tmavá, zvlášť když se mi stává, že mi na obličeji ještě oxidují. Zkoušela jsem ho asi jenom 2x, ale zatím dobrý.


Po několika měsících jsem opět zavítala do Levných knih, kde jsem ukořistila hned 2 knížky. První z nich je Archiv od Victorie Schwab, pro kterou jsem tam vlastně šla a doufala, že ji tam ještě budou mít. Poprvé v životě jsem byla vděčná, že tam ty knížky chodí většinou později, protože ačkoliv na stránkách ji už neseženete, tam ještě pár kousků bylo. Jako další jsem vzala Eden, o kterém se jednu dobu hodně mluvilo, tak proč to za tu cenu nevzít, že? Stála asi 39 Kč, Archiv myslím 49 Kč.


Konečně jsem sehnala taky blender pencil od Koh-I-Nooru. Kupovala jsem i v Optysu asi za 13 Kč. Myslela jsem, že ta tuha bude měkčí, je dost hrubá a suchá, ale docela hezky funguje, záleží na pastelkách, tak co.


Po dlouhé době se mi podařilo něco vyhrát a to jako dm Skaut. Jedná se o holografický lak značky Trend it up!, která se k nám nedávno dostala. Bohužel jsem ho ještě neměla čas vyzkoušet, ale brzo se na to chystám, protože vypadá naprosto nádherně.


A k novým omalovánkám musí být i nové pastelky. Už nějakou dobu jsem po nich pokukovala, no nakonec jsem si je pořídila. Jedná se o dětské pastelky Colorino Kids, které mají 24ks ale 48 odstínů, protože jedná tužka má 2 tuhy. Tím pádem sice budou rychleji ubývat, ale stály asi 199 Kč, tak to není zas tak moc. Chtěla bych si pořídit ještě nějaké pastelky, ale v papírnictvích už nic moc není, takže asi budu muset zabrousit na internet.


Samozřejmě nesmí chybět Vážka v jantaru, na kterou jsem se těšila hrozně dlouho a v říjnu se mi konečně dostala do rukou. Už jsem ji četla a bylo to fakt něco, hned potřebuju další díl a další sérii.


A na závěr tady mám ještě dekorativní dýni, kterou je vlastně svítilna, protože se do ní dá zapálit svíčka. Kupovaly jsme ji s mamkou u nás v květinářství, ale byla teda dost drahá, stála 97 Kč. Když jsem byla v Kiku, tak jsem tam narazila na spoustu takových keramických dýni a různých sošek za mnohem menší ceny, takže se tam musím ještě znovu podívat a něco pořídit.


A tady už je většina nákupů pohromadě. Není tam bohužel všechno, protože jsem na něco zapomněla a něco pořídila až po vyfocení a už se mi to nechtělo předělávat, ale aspoň většinu tam najít můžete. Teď v listopadu bych chtěla trošku víc šetřit a spíš nakupovat vánoční dárky pro rodinu a pro sebe (protože si je každý rok kupuju sama). Povoleny má asi jenom Vánoce od Johanny Basford, protože se budou tématicky hodit a pak na konci měsíce Královnu stínů, tak uvidíme, jestli mi to vydrží, nebo jestli to poruším.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já používám Labello docela často, ale vždycky něco do červena (teď mám meloun, který není nic moc, a předtím jsem měla višeń). Na zimu jsem si koupila ale jiné balzámy, protože minulý rok jsem používala na zimu taky Labello a měla jsem rty pořád suché :(

    Nevzala sis růžové sluchátka, protože ti ladily s oblečením? :D
    Ty pastelky jsou boží, moc se mi líbí ten nápad s dvěma odstíny na pastelku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu Eden mám aj ja, ale ešte som ju nečítala :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts