Upcoming Movie Releases (November 2016)

11/06/2016 05:06:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Sice mám tento měsíc velké zpoždění a nedostatek času, ale našla jsem si chvilku, abych vás informovala o připravovaných filmových novinkách, na které se opravdu těším. A jelikož je listopad a americká televizní stanice Hallmark spustila svůj odpočet do Vánoc, v článku najdete taky seznam jejich vánočních filmů včetně dat premiér.


Název: Doctor Strange
Česká název: Doctor Strange
Datum premiéry (USA): 04.11.2016
Datum premiéry (ČR): 27.10.2016
Obsazení: Benedict Cumberbatch, Chiwetel Ejiofor, Rachel McAdams, Michael Stuhlbarg, Mads Mikkelsen, Tilda Swinton, Benedict Wong, Amy Landecker, Scott Adkins, Daniel Eghan

Obsah: Studio Marvel uvádí film Doctor Strange o světoznámém neurochirurgovi Dr. Stephenu Strangovi, jehož život se změní po strašlivé dopravní nehodě, která mu znemožnila používat ruce. Když ho tradiční medicína zklame, je Strange nucen hledat uzdravení a naději jinde. A tak se vypraví na mystické, odloučené místo známé jako Kamar-Taj. Brzy zjistí, že Kamar-Taj není jen chrámem uzdravení, ale i základnou pro boj s temnými silami, jež chtějí zničit naši realitu. Zanedlouho si musí Strange - vybavený novými magickými schopnostmi - vybrat, zda se vrátí k původnímu životu plnému bohatství a slávy, anebo se všeho vzdá a bude bránit svět jako nejmocnější kouzelník ve vesmíru. (Falcon)

Můj komentář: Doctora Strange jsem už viděla, byla jsem na tom v kině a musím říct, že to bylo úžasné. Už jenom ta představa spojení Benedicta Cumberbatche a Marvelu byla dokonalá, ale film přečkal všechna moje očekávání. Bylo to vtipné, akční, magické a já nevím co ještě. Takže si na to rozhodně zajděte. Dokonce jsem si zvykla i na dabing, ačkoliv Benedictům přízvuk mi samozřejmě chyběl.

Název: Trolls
Česká název: Trollové
Datum premiéry (USA): 04.11.2016
Datum premiéry (ČR): 03.11.2016
Obsazení: Anna Kendrick, Jason Schwartzman, Gwen Stefani, Justin Timberlake, Zooey Deschanel, Christine Baranski, Christopher Mintz-Plasse, James Corden, Kunal Nayyar, Jeffrey Tambor, John Cleese, Quvenzhané Wallis, Russell Brand, Ron Funches

Obsah: Trollové jsou vždy veselí a šťastní skřítkové, kteří nejvíce ze všeho milují hudbu, tanec a zpěv. Jedinou vážnější starost na světě jim dělají Bergeni. Ti si totiž myslí, že můžou být šťastní jedině tehdy, pokud budou mít Trolla v žaludku. Bohužel však už dlouhou dobu žádného na jídelníčku neměli. Trollímu králi Peppymu se totiž podaří i se všemi jeho poddanými utéct a založit vlastní veselé městečko Trollíkov, které se Bergenům, v čele s princem Chroupou, nedaří a nedaří nalézt. A tak je jejich království oproti šťastnému a barevnému Trollíkovu naplněné nabručeností, zlobou a vztekem.
Naděje na změnu Bergenům vysvitne v okamžiku, kdy se jim podaří skrytý Trollíkov vyčmuchat a dokonce i unést téměř všechny jeho obyvatele. Z bergenských spárů se totiž podaří uniknout i dvěma Trollům, princezně Poppy a Větvíkovi. Těžko bychom hledali dva odlišnější Trolly, nekonečně optimistická Poppy všechny problémy řeší písní, tancem a objetím. Kdežto bručounský Větvík žije v neustálém strachu z Bergenů, netančí, nezpívá a především se s nikým nikdy neobjímá. A právě na těchto dvou hrdinech je, aby zachránili unesené Trolly z bergenských spárů. Což znamená vyrazit do jejich království, proniknout do vězeňských kobek, vysvobodit je a uniknout. A především to znamená, že Poppy a Větvík budou muset spolupracovat. A tak se tato dvojka vydává na záchrannou misi, plnou nečekaných dobrodružství a nesnází. Naštěstí na to nakonec nebudou úplně sami, potkají totiž další podivuhodnou osůbku, Bridget, která je nejen pomocnicí v kuchyni, ale i jedinou Bergenkou, která miluje zpěv, tanec a prince Chroupu. (CinemArt CZ)

Můj komentář: Myslím, že Trollové bude příjemný, oddechový film. Obsah i trailer vypadají docela dobře, takže to podle mě bude ideální doma na stresující zkouškové nebo zápočtový týden, aby se člověk trochu odreagoval. Takže to není nic, co musím vidět okamžitě, ale stejně se docela těším.

Název: Arrival
Česká název: Příchozí
Datum premiéry (USA): 11.11.2016
Datum premiéry (ČR): 10.11.2016
Obsazení: Amy Adams, Jeremy Renner, Forest Whitaker, Michael Stuhlbarg, Tzi Ma, Mark O'Brien, Joe Cobden, Russell Yuen, Nathaly Thibault, Pat Kiely, Julian Casey, Larry Day, Shawn Campbell

Obsah: Když po celém světě přistanou tajemné vesmírné lodě, dojde k sestavení elitního týmu - v čele s odbornicí na lingvistiku Louise Banksovou (Amy Adams) - s cílem zjistit, jaké mají mimozemšťané úmysly. Zatímco celé lidstvo balancuje na pokraji globální války, Banksová se společně se svým týmem pokouší ve velmi omezeném čase najít odpovědi - a aby je byla schopna najít, bude muset přistoupit k činům, které mohou ohrozit nejen její vlastní život, ale dost možná osud celého lidstva. (Falcon)

Můj komentář: Včera jsem v kině viděla trailer a musím říct, že to vypadá fakt skvěle. Napínavě, akčně, tajemně, a pokud to nepokazí nebo nepřeplácají, tak by to mohl být fakt dobrý film. Samozřejmě tomu dost pomáhají Amy Adams a Jeremy Renner.


Název: Fantastic Beasts and Where to Find Them
Česká název: Fantastická zvířata a kde je najít
Datum premiéry (USA): 18.11.2016
Datum premiéry (ČR): 17.11.2016
Obsazení: Eddie Redmayne, Dan Fogler, Colin Farrell, Ron Perlman, Katherine Waterston, Alison Sudol, Ezra Miller, Samantha Morton, Jenn Murray, Jon Voight, Gemma Chan, Carmen Ejogo, Christine Marzano, Faith Wood-Blagrove, Lasco Atkins, Paul Bergquist, Jason Redshaw, Mitchell Thornton, Peter Breitmayer, Miroslav Zaruba, Akin Gazi,

Obsah: Newt Scamander přichází do New Yorku se svým záhadným kufříkem, ve kterém se nachází obrovská sbírka vzácných magických tvorů z jeho cest kolem světa. Co se může stát, když se nadaný britský kouzelník vydá do Ameriky a jeho zvířata (některá i trochu nebezpečná) uniknou z kufříku? (Freeman Ent.)

Můj komentář: Fantastická zvířata jsou snad povinnost pro každého fanouška Harryho Pottera. Na tento film se těším od chvíle, co oznámili, že ho natočí a ještě víc od chvíle, co jsem zjistila, že hlavní roli má Eddie Redmayne. Samozřejmě už mám nějakou dobu rezervované místa do kina, takže si to za žádnou cenu nenechám ujít, protože všechny ty trailery vypadají skvěle a vůbec mi nevadí, že místo tří filmů jich nakonec bude 5.


Název: Moana
Česká název: Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa
Datum premiéry (USA): 23.11.2016
Datum premiéry (ČR): 24.11.2016
Obsazení: Dwayne Johnson, Alan Tudyk, Auli'i Cravalho, Jemaine Clement, Nicole Scherzinger, Temuera Morrison

Obsah: Walt Disney Animation Studios uvedou struhující počítačově animovaný film Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa o nebojácné dospívající dívce, která se vydává na nebezpečnou cestu, aby zachránila svůj lid. Cestou potkává Vaiana (Auli'i Cravalho) kdysi mocného poloboha Mauiho (Dwayne Johnson), který jí pomůže stát se zkušenou mořeplavkyní. Společně se plaví přes širý oceán a zažívají nebezpečná a úžasná dobrodružství, například setkání s obřími mořskými monstry, ze kterých leckdy uniknou jen o vlásek. Na konci cesty Vaiana splní úkol svých předků a najde to, co vždycky hledala: sama sebe. (Falcon)

Můj komentář: Cokoliv, co má na svědomí Disney si nemůžu nechat ujít. A když to je navíc od tvůrců Frozen? Naprosto nemožné. A Disney tyhle dětské animáky fakt umí, vždycky se u nich skvěle bavím a jsem si jistá, že Moana nebude výjimkou, protože už trailer se mi fakt hodně líbil.


A jak jsem zmiňovala na začátku, přidala jsem vám i seznam vánočních filmů stanice Hallmark, které vysílá v rámci svého předvánočního programu A Countdown to Christmas. Já jejich vánoční filmy miluju, vždycky tam je skvělá atmosféra, koledy, stromečky, prostě všechno a letos si rozhodně žádný nenechám ujít. Bohužel se mi nějak popletly ty obrázky, takže to asi trošku nesedí :(.


1. A WISH FOR CHRISTMAS - 29.10.2016
2. THE MISTLETOE PROMISE - 5.11.2016
3. EVERY CHRISTMAS HAS A STORY - 12.11.2016


4. CHRISTMAS COOKIES - 14.11.2016
5. MY CHRISTMAS DREAM - 19.11.2016
6. A DECEMBER BRIDE - 20.11.2016


7.CHRISTMAS IN HOMESTEAD - 24.11.2016
8. CHRISTMAS LIST - 25.11.2016
9. JOURNEY BACK TO CHRISTMAS - 27.11.2016


10. A Heavenly Christmas - 29.11.2016
11. - BROADCASTING CHRISTMAS - 23.11.2016

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Fantastic Beasts by som si pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těch prvních pěti nevím, jestli si něco vyberu, ale rozhodně bych se měla podívat na nějaký vánoční od Hallmarku. Nějaké jsem viděla už loni a moc se mi líbily, měly tu pravou vánoční atmosféru :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts