February 2017 in Books

3/06/2017 10:27:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Únor se u mě nesl ve znamení re-readingu. Asi jste zaznamenali, že to je nová funkce na Goodreads, teď už tam je zaznamenané, pokud jste knihu četli víckrát. Ale i tak jsem tam vmáčkla nějaké novinky, nicméně většinu knih jsem četla opakovaně.



1. Půlnoční koruna, Sarah J. Maas - V lednu jsem začala znovu číst sérii Skleněný trůn a v únoru jsem v tom pokračovala. I napodruhé je to pořád úžasné, miluju Sařin styl psaní i svět, jaký vytvořila. A znovu jsem si vzpomněla na časy, kdy jsem měla ráda Chaola. 400 stran jsem přečetla za 4 dny (31. ledna - 3. února)

2. Dědička ohně, Sarah J. Maas - Při druhém čtení jsem změnila názor na Dědičku ohně. Původně mi přišla o něco horší než ostatní díly, ale teď byla stejně úžasná. A konečně jsem si mohla pořádně užít Rowana a musím říct, že je teda fakt boží. 536 stran jsem četla 5 dnů (4. - 9. února)

3. Tři přání, Liane Moriarty - Loňskou novinku autorky Sedmilhářek jsem si chtěla přečíst už delší dobu a konečně jsem ji sehnala v knihovně. Bylo to opět zajímavé, líbí se mi, jak nám autorka vždycky řekne, co se bude dít, ale musíme se tam dopracovat, abychom získali celý obraz. 368 stran jsem četla 3 dny (9. - 12. února)


4. Chvíle před koncem, Lauren Oliver - Chvíli před koncem jsem četla do klubu. Recenze by se tady měla nejspíš objevit do konce týdne, takže více se dozvíte tam. 378 stran jsem četla 3 dny (11. - 13. února)

5. Polibek pro Annu, Stephanie Perkins - Na Valentýna to chtěla nějakou zamilovanou knížku. Já jsem vsadila na již osvědčený Polibek pro Annu, který miluju, protože je přesně správně přeslazený a roztomilý. Prostě St. Claire je boží a nikdo mi to nevymluví. Kde takové kluka prosím pěkně najdu? 344 stran jsem četla 3 dny (13. - 15 února)

6. Lola a kluk od vedle, Stephanie Perkins - Když už jsem byla v tom, tak jsem se rozhodla, že si přečtu rovnou celou sérii. Proč? Protože můžu, pane Greyi (aneb narážka na to, co přijde). Názor jsem nezměnila, Lola mě stále baví o něco méně, ale jinak to bylo skvělé čtení. 303 stran jsem četla 3 dny (15. - 17. února)


7. Isla and the Happily Ever After, Stephanie Perkins - Nechtělo se mi pro závěrečnou knihu běžet do knihovny, tak jsem si ji přečetla v angličtině. Stojím si za svým, úžasný závěr úžasné série, Isla byla boží, stejně tak Josh. Tečka. 256 stran jsem četla 3 dny (18. - 20. února)

8. Padesát odstínů šedi, E. L. James - Ano, vidíte správně. Ne, nepřehlédli jste se. Opravdu jsem se znovu pustila do této zrůdnosti. Proč? Ne, nebudu opakovat svou předchozí narážku (i když bych mohla, protože můžu, že jo). No, hádám, že pořádně sama nevím. Byla jsem v kině na 50 Odstínech temnoty. A jakože v přípustných mezích (tak jo, já už těch narážek nechám), se mi to líbilo. A to mě přivedlo na myšlenku, že teď, když už se můj věk přehoupl na dvacítku, by se mi ty knížky mohly i líbit. Opak je pravdou, bylo to stejně hrozné, jak jsem si to pamatovala. Stylistika veškerá žádná, Ana pitomá kráva, Christian nadržený debil, prostě všechno při starém. 607 stran jsem četla 5 dnů (20. - 25. února)

9. Padesát odstínů temnoty, E. L. James - Ihned jsem se pustila i do druhého dílu, který je lepší než první. Dokonce jsem chvíli zvažovala, že mu dám 3 hvězdičky. Nakonec dostal dvě, ale je to docela blízko. Je tam jakýsi vývoj postav, děj a celkově už to je vystavěno víc jako kniha. Navíc střípky Christianovy minulosti dokazují, že je to člověk a nemáte pak chuť je každou vteřinu zabít. Spíš jenom co 2 vteřiny. Nicméně jejich vztah je tak šíleně nereálný. No nic, víc bude v recenzích. 655 stran jsem četla 3 dny (26. - 28. února)

Tak co, jaké knihy doprovázely únorem vás?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pořád nechápu, proč jsi znovu četla 50 odstínů. Promiň, ale to je na Chocholouška. :D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts