New In: February 2017

3/05/2017 05:45:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku, kterým je opět New In, tentokrát za únor. Tento měsíc se budu snažit, aby na blogu opravdu byly i jiné články, než tyto a hlavně aby vycházely tak nějak průběžně. Ale teď už k dnešnímu článku. Na začátku února jsem si řekla, že bych měla začít šetřit. Jenže pak se mi tam objevilo několik položek, které jsem potřebovala koupit, a pak se to hodně zvrhlo a nakonec jsem utrácela zase docela dost.



V Neoluxoru máme tyhle nádherné nástěnné kalendáře ve slevě za pouhých 39 Kč. Samozřejmě jsem si musela hned na začátku února nějaký vzít, protože normálně jsou tyhle kalendáře docela drahé a ten můj byl starý už asi 4 roky a jenom jsem mu otáčela obrázky. No, a jelikož jsem se neuměla rozhodnout, tak jsem si vzala hned dva, protože proč ne. Další Frozen do sbírky, má nádherné obrázky a navíc k němu jsou i samolepky! A pak jsem se rozhodla pro růžičky, které vypadají nádherně a jsou dokonce parfemované, ale pouze když po nich přejedete rukou.


V papírnictví jsem si pořídila tuhle korekční pásku, protože jsem narychlo potřebovala spravit nějaké dokumenty. Navíc taková věc se vždycky hodí, stálo to asi 50 Kč, takže to není zas tak moc.


Před mamkou jsem zmínila, že mi dochází šampon a tak mi při nákupu vzala tenhle od Garnier s medem a mateří kašičkou. Šampony Garnier mám ráda a tenhle jsem ještě myslím nezkoušela. Prozatím jsem se k němu nedostala, ale už to asi nebude trvat dlouho. Cenu nevím, ale myslím, že většinou stojí něco kolem 40 Kč.


V C&A měli závěrečné výprodeje a taky tam měli akci 50% na už zlevněné zboží. No samozřejmě jsem to tam proletěla a vybrala si aspoň takovouto volnou vzdušnou halenku, která vyšla jenom na 125 Kč, což je úžasná cena. Je opravdu hodně volná, ale mně se líbí a nosím ji teď opravdu ráda.


Došly mi papírové kapesníky, a jelikož se mi opět blíží alergie, zaběhla jsem si do DM pro nové. Mám ráda tyhle jejich balení, kde je 15 balíčků 4vrstvých kapesníků. Balení má 5 motivů a všechny vypadají skvěle, navíc jsou fakt příjemné a nedřou vám hned nos. Předtím jsem měla ze stejné řady, jenom s jinými motivy a fakt mi vyhovují. Stojí kolem 40 Kč.


V Rossmanu jsem narazila na valentýnskou limitku Essence a ačkoliv jsem původně neměla v plánu nic kupovat, nakonec jsem si odnesla novou rtěnku. Je tedy ve tvaru srdíčka, což není moc praktické, ale vypadá to hrozně roztomile. Rtěnka je červená a matná, ale zatím jsem ji venku na sobě neměla, tak nevím, jak je na tom s kvalitou. Stála asi 70 Kč.


A ještě jedna rtěnka, tenkrát Dermacol. Tyhle 16H rtěnky jsou na trhu už delší dobu, nedávno vydali několik nových odstínů. Už delší dobu jsem je chtěla vyzkoušet, ale stály asi 250 Kč, tak se mi do toho moc nechtělo investovat. No, v DM jsem je teď viděla za 149 Kč, tak jsem si na zkoušku jednu vzala. Rozhodovala jsem se nad červenou a touhle přirozenou růžovou, která to nakonec vyhrála, protože jsem chtěla něco, co můžu nosit každý den, protože je relativně přirozená, jenom trochu tmavší než moje rty. No, jako čekala jsem víc, po pár hodinách jde dolů, hlavně ze středu rtů, pokud jím a piju tak i dřív. Není to tak hrozné jako jiné rtěnky a pořád jí tam dost zůstává, ale já pak na rtech cítím, jak se mi začíná drolit.


V DM měli taky jako novinku tenhle antiperspirant Dove s vůní hrušky. Byl v akci asi za 50 Kč, a jelikož já jsem zrovna otevřela svůj poslední, tak jsem si hned jeden vzala, protože voní fakt skvěle.


Nesmí tady samozřejmě chybět ani knížky. V práci jsem si ulovila 2 únorové novinky - Sirénu od Kiery Cass a Divokou píseň od Victorie Schwab. Už se nemůžu dočkat, až si je přečtu, fakt jsem na ně zvědavá.


To jsem tak jednou šla k doktorovi, ale jelikož mi jel blbě vlak, byla bych tam brzo. No, a jelikož jsem měla po cestě Knihcentrum, tak jsem tam na chvíli zalezla, abych omrkla, jak si vede konkurence. A při té příležitosti jsem zjistila, že tam mají pastelky Maped. Včetně 48 kusové sady, kterou jsem zatím viděla jenom na internetu a která se mi nechtěla objednávat. A jelikož byly za dobrou cenu, tak jsem si je hned vzala. Sice jsem teď neměla moc času malovat a navíc některé barvy už mám hned 3krát (nejprve jsem měla sadu 24 kusů, pak 36 a teď ještě 48).


A po cestě od doktora jsem zase měla čas a tak jsem si řekla, že bude skvělý nápad, když se půjdu mrknout, jak to vypadá v prodejně Koh-I-Noor. Hodně blbý nápad, protože mě tam na první pohled zaujala portrétová sada pastelek Polycolor. Portréty sice nekreslím, ale mají tam naprosto nádherné růžové a meruňkové odstíny, které ani jinde nejdou sehnat a klasické sady je nemají. No a tak se mnou jela domů taky. Zatím jsem použila asi jednu pastelku, ale nevadí. Stála kolem 280 Kč.



Nové džíny jsem už docela potřebovala a samozřejmě jsem neuměla na žádné pořádné narazit. Nakonec jsem si jedny vybrala v Reserved, tmavé, s vysokým pasem za 599 Kč. Samozřejmě jsem po pár dnech zavítala do jiného nákupního centra, kde měli kalhoty i levnější, ale nevadí, jsem s nimi spokojená, dobře mi sedí, tak aspoň něco.


Jelikož mé starší džíny jsou mi trochu velké, tak v nich nosím pásem, ale ten se mi už skoro rozpadl, tak jsem si šla sehnat nový. Vybrala jsem si takový hezký narůžovělý v New Yorkeru za 89 Kč. A když už jsem tam byla, tak jsem si vzala i novou peněženku v podobném odstínu. Ta moje ještě sice fungovala, ale byla už celá odrbaná a tahle vypadá moc hezky. Stála 139 Kč.


A poslední věcí je diář, který mám opět z práce a opět za 39 Kč. Já už sice diář mám, ale ten je velký, tak ho mám jenom na doma a tenhle nosím v tašce, takže si tam můžu kdykoliv napsat třeba úkol. Je z Presca a bylo náročné si nějaký vybrat, všechny byly nádherné, ale nakonec to vyhráli tihle tučňáčci.


A to už je opravdu všechno. No, bylo toho hodně, já vím. Co jste si v únoru nakoupili vy?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Krásné nákupy. Pastelky jsou pěkné, taky mám doma mapedky, ale koupila jsem si ještě progresa. Jinak ten diář s tučňáky je skvělý. :)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, že ty tajně zásobuješ všechny školky ve svém okolí? :D Tolik pastelek. :D
    Kalendář i diář vypadají moc hezky. :) Já jsem si je pořizovala už v prosinci, ale kalendář mám stolní a diář takový malý měsíční :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal ma ten Dove s vôňou hrušky :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts