Knižní výzva 2018

12/26/2017 10:25:00 odp.

 
Ahoj, vítejte u nového článku. Každoročně plním knižní výzvu na Goodreads, ale letos jsem se rozhodla, že se připojím i k jednomu blogovému projektu, ačkoliv výsledek bude stejný, každopádně vy budete mít na blogu trošku větší přehled o tom, co čtu (ačkoliv dělám měsíční knižní přehledy. I když, vlastně už spíš nedělám. To je jedno, jdeme dál). Knižní výzvu od Ells určitě všichni znáte. Jde o to, že si prostě vyberete cíl, kolik knih chcete za daný rok přečíst a pak se ho snažíte splnit. No a na blogu si o tom vedete záznamy. Takže tak, jak říkám, určitě všichni íte, o čem mluvím.

No a kolik knížek jsem se rozhodla v roce 2018 přečíst? Každý rok si vybírám 100 knih, přijdete mi to takové hezké číslo. Sice každý rok tuto hranici překročím, ale tak nevadí, aspoň má pak člověk lepší pocit, že se překonal. Takže pro přesnost - v roce 2018 mám v plánu přečíst 100 knih! Jsem zvědavá, jak smi to povede splnit. Žádné knihy ještě vybrané emám, v TBR jsem příšerná, takže budu číst to, co mi padne pod ruku.

Zúčastníte se taky knižní výzvy, ať už na blogu nebo na Goodreads? Kolik knih máte v plánu přečíst?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Hezký, na stovku bych fakt neměla čas... Já zůstávám při zemi a doufám, že dosáhnu na 60 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pořádná výzva :) Já si minulý rok dala 70 knih, letos 75, tak teď je řada na 80 :D

    OdpovědětVymazat
  3. 100 knih? No ty bláho.. já jich letos zvládla sotva 20 a moc se za to stydím! :D Doufám, že příští rok se polepším, i kdyby to mělo být jenom na 30 :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co je to za výzvu? Měla sis dát aspoň 200 :DDD Doufám, že se mi konečně podaří přečíst všechny knihy ze seznamu pro rok 2017. Nestihla jsem jich docela dost, a to jsem se tolik snažila. :D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts